fbpx
Social Media

Co, Gdzie I Kiedy Publikować W Social Mediach

Konsekwentne publikowanie angażujących treści to świetny sposób na budowanie bazy klientów w social mediach. Jeśli Twoi odbiorcy wiedzą, że często publikujesz, chętniej wrócą i będą chcieli więcej. Czasami może to być trudne dla firmy, często nie  będziesz mieć czasu na publikowanie w mediach społecznościowych. Na szczęście istnieje wiele narzędzi i wskazówek, które można wdrożyć, aby zdominować świat mediów społecznościowych w zaledwie godzinę w tygodniu.

Spis treści
    Add a header to begin generating the table of contents
    Kto?

    Organizując konta społecznościowe w Twojej firmie, musisz przede wszystkim zdecydować, kto jest odpowiedzialny za te konta i kto może publikować. Spróbuj ograniczyć liczbę osób, które publikują treści na swoich stronach, aby ograniczyć niespójności i wewnętrzne zamieszanie. Spójność jest kluczowa przy prowadzeniu firmowej strony w mediach społecznościowych, a zaangażowanie dedykowanej osoby do tworzenia treści to świetny sposób na to, aby  Twoje treści pozostały wierne marce.

    Co publikować?

    Co dokładnie powinieneś publikować? Każda firma ma inną odpowiedź na to pytanie. Czy chcesz przyciągnąć więcej klientów do swojego sklepu z butami? Czy próbujesz promować wydarzenia lub usługi? By udzielić odpowiedzi na to pytanie zawsze pomaga sprawdzenie konkurencji. Jaki rodzaj treści publikują? Jak często publikują? Czy ich fani reagują na to pozytywnie? Analiza porównawcza nawyków w social mediach konkurenta może być doskonałym narzędziem przy ocenie własnego profilu. Gdy zrozumiesz odbiorców i treści, które chcesz opublikować, może to pomóc. Opracowanie estetyki i trzymanie się jej może sprawić, że Twoja firma i jej profile będą wyglądać bardzo profesjonalnie.

    Kiedy?

    Teraz, gdy masz do udostępnienia niesamowite treści, czas dowiedzieć się, kiedy powinieneś je opublikować. Czas opublikowania treści może naprawdę wpłynąć na jej skuteczność. Możesz mieć najlepszą zawartość na świecie, ale nie ma znaczenia, bo nikt jej nie zobaczy. Facebook i Instagram mają świetne narzędzia, których możemy użyć, aby dowiedzieć się więcej o naszych fanach. Korzystając z menu na Facebooku i Instagramie, możesz łatwo zobaczyć, kiedy fani są online. Zacznij od wybrania dwóch najbardziej popularnych dni w tygodniu, w których fani są online, i miej oko na dane analityczne, aby sprawdzić jak dobre są Twoje posty. Czy wcześniej publikowałeś posty poza godzinami szczytu? Porównaj dane swoich postów, aby zobaczyć różnice w wydajności, będziesz zaskoczony!

    Gdzie?

    Gdzie powinieneś publikować swoje treści? Zwykle firma publikuje posty na Facebooku, Instagramie i stronie internetowej. Istnieje niesamowite oprogramowanie innych firm, za pomocą którego możesz umieszczać swoje posty w jednym miejscu. Oprogramowanie takie jak HootSuite, Later i Sprout Social to świetne narzędzia, za pomocą których można organizować treści, aby rozpocząć ich transmisję z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Po prostu połącz swoje sieci społecznościowe, prześlij swoje treści i użyj stron ze statystykami, aby zaplanować posty na wszystkich platformach w najlepszym czasie. Możesz zaplanować miesięczną zawartość w ciągu zaledwie godziny, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas na dalsze prowadzenie firmy.

    Dlaczego?

    Każdy post na stronie Twojej firmy powinien mieć określony cel. Niezależnie od tego, czy publikujesz, aby zaangażować odbiorców, promować produkt lub dzielić się pozytywnymi opiniami. Ważne jest, aby wszystko, co udostępniasz, miało swój cel. Zanim opublikujesz coś na stronie swojej firmy, warto zadać sobie pytanie, dlaczego dokładnie coś publikujesz. Określ cele, które pozwolą zmierzyć skuteczność Twojego postu.

    Share on facebook
    Share on twitter
    Share on telegram
    Share on whatsapp
    Przewiń do góry
    Strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.