Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa była bardziej widoczna dla wyszukiwarek, możesz użyć narzędzi SEO, aby znaleźć i naprawić swoją witrynę.
Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek to proces zmiany witryny w taki sposób, aby wyszukiwarki internetowe pozycjonowały Twoje strony wyżej niż konkurencji na górze wyników wyszukiwania
Najważniejsze jest to, aby zoptymalizować swoją witrynę na podstawie wyszukiwanych haseł, których ludzie używają. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek.
10 Najlepszych Narzędzi Seo

Ahrefs
Jest to jedno z najbardziej polecanych narzędzi SEO online. To narzędzie pomaga w prawidłowym zbadaniu witryny i zapewnia szczegółowe informacje o linkach, słowach kluczowych, profilu rangi itp.
Jeśli potrzebujesz szczegółowego raportu dotyczącego linków zwrotnych, musisz wybrać to narzędzie. Ahrefs określi również linki zwrotne konkurencji, aby wykorzystać je jako punkt wyjścia dla własnej marki.

Semrush
To narzędzie służy do badania słów kluczowych oraz sprawdzenia konkurencji. Semrush Jest narzędziem freemium. Najlepsze w Semrush jest to, że ma 20 sposobów na badanie konkurencji. To narzędzie jest ulubionym narzędziem w społeczności SEO.
Popularną funkcją tego narzędzia SEO jest domena vs. domena do porównywania witryny z konkurencją. Oferuje zaawansowane słowa kluczowe oraz badania konkurencji. Możesz także zobaczyć, kim są twoi konkurenci zarówno w przypadku produktów organicznych, jak i AdWords.

Kwfinder
KWFinder jest najlepszym narzędziem SEO, które pomoże Ci znaleźć słowa kluczowe z długim ogonem. Wielu ekspertów korzysta z tego narzędzia seo, aby znaleźć najlepsze słowa kluczowe i generować raporty analityczne na linki zwrotne i SERP (strony wyników wyszukiwania).
To narzędzie do śledzenia rang pomaga określić ranking, jednocześnie śledząc poprawę na podstawie kluczowych wskaźników. Nowe słowa kluczowe pomogą Twojej stronie uzyskać wyższą pozycję.

Google Search Console
To bezpłatne narzędzie SEO. Umożliwia monitorowanie raportów dotyczących obecności Twojej witryny w Google SERP. Pomaga Ci dowiedzieć się, jak Google indeksuje i pozycjonuje Twoją witrynę.
Jest to narzędzie do sprawdzania SEO, które pomaga zrozumieć, w jaki sposób Google i jego użytkownicy przeglądają twoją stronę internetową, pozwala zoptymalizować wyniki w wynikach wyszukiwania Google. Można również znaleźć wiarygodne dane słów kluczowych.
Google Analytics
Google Analytics jest najczęściej używanym narzędziem w społeczności SEO. Krótko mówiąc, Google Analytics to bezpłatne narzędzie do śledzenia oferowane przez Google, które pokazuje, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny.
Google Analytics oferuje informacje o zachowaniach użytkowników, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla Twojej firmy. Istnieje wiele powodów, dla których warto korzystać z Google Analytics.
Oto niektóre z jego zalet:
Zmierz wydajność swojej witryny
Sprawdź, czy Twoje działania marketingowe przynoszą efekty
Jaki rodzaj treści należy utworzyć lub jakie produkty mają zostać umieszczone na stronie
Dzieli użytkowników na różne segmenty (np. Wiek, płeć, kraj, urządzenie itp.)

Woorank
Jest to zarówno bezpłatne, jak i płatne narzędzie do analizy SEO. Zapewnia opcje śledzenia i raportowania danych marketingowych. Możesz także poszukać słów kluczowych konkurentów. Pomoże Ci również zrozumieć skuteczność Twoich słów kluczowych, abyś mógł zoptymalizować je dla użytkowników w najlepszy możliwy sposób. Woorank może zidentyfikować zduplikowane treści i problemy z bezpieczeństwem oraz zapewnić rozwiązania, które mogą je naprawić.

Fatrank
Fat Rank to narzędzie do sprawdzania rang słów kluczowych. Umożliwia łatwą analizę wydajności witryny. Za pomocą tego narzędzia seo możesz poznać pozycję swojej witryny. Dzięki tym informacjom możesz lepiej zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem tych słów kluczowych i wprowadzić odpowiednie zmiany.

Screamingfrog
To narzędzie pomaga oszczędzać czas na analizowanie wydajności witryny i przeprowadzanie szybkich audytów. Zapewnia to dużą prędkość podczas wykonywania pracy. Screaming Frog pokazuje również błąd, duplikaty treści, złe przekierowania i obszary, w których można poprawić budowanie linków.

SEOptimer
To bezpłatne narzędzie , które służy do audytu. SEOptimer pozwala poznać ogólną wydajność SEO Twojej witryny. Pomoże Ci wyświetlić dane strony, takie jak wrażenia użytkowników, użycie słowa kluczowego, szybkość, responsywność na urządzenia mobilne, profile linków zwrotnych i domain authority. Po zakończeniu audytu SEOptimer oceni Twoją witrynę i przedstawi zalecenia.
Kiedy już pozyskasz ruch na stronie korzystając z narzędzi opisanych w tym poście, pamiętaj o zabezpieczeniu swojej witryny przez potencjalnymi atakami. Sprawdź naszą listę skanerów online, które sprawdź czy nie padłeś ofiarom ataku.