Reklamy

Reklamy w mediach społecznościowych vs. reklama drukowana

Zalety reklamy w mediach społecznościowych:

Reklamy w mediach społecznościowych kosztują znacznie mniej niż te w prasie.
Facebooku pozwala ustawić budżet na dzień lub na cały okres trwania.
Mamy możliwość określenia grupy odbiorców (wiek, płeć, zainteresowania, położenie geograficzne).
Możemy śledzić nasze ogłoszenia w czasie rzeczywistym (pełna analityka).
Bezpośrednia komunikacją z odbiorcą. Filmy i zdjęcia używane  na Facebooku, Twitterze i Instagramie działają lepiej niż ich odpowiedniki w prasie.

Wady reklam w mediach społecznościowych:

Po pierwsze, w mediach społecznościowych jest obecnie mnóstwo firm, dlatego zawsze masz ryzyko, że Twoja reklama zostanie “zakopana” pod reklamą konkurencji.
Niektóre reklamy w mediach społecznościowych, np: na Twitterze, są nadal drogie. Mimo że tańsze niż media drukowane, mogą kosztować znaczną sumę pieniędzy za niezadowalające wyniki.
Ciągle zmieniające się trendy.
Największe platformy wkrótce nie umrą, ale ciągle zmieniają zasady reklamowe

Zalety reklamy drukowanej:

Według MarketingProfs 92% osób w wieku od 18 do 23 lat uważa, że łatwiej jest czytać materiały drukowane niż cyfrowe.
Wskaźnik odpowiedzi dla marketingu bezpośredniego jest o 37% wyższy niż odsetek odpowiedzi dla kampanii e-mail. Konsumenci korzystający z reklamy prasowe byli o 34% bardziej ufni wobec nich w porównaniu z cyfrowymi odpowiednikami.

Reklamy drukowane oferują wiele unikalnych opcji dla kreatywnych materiałów. Możesz użyć tekstur, trójwymiarowych kształtów, ruchomych części itp.
Namacalność tradycyjnych mediów daje mu wyjątkową przewagę nad reklamami w mediach społecznościowych.
Możliwość korzystania z perspektywy jest wielkim atutem dla mediów drukowanych.

Wady reklamy drukowanej:

Najbardziej rażącym problemem dla tradycyjnych mediów jest koszt.
Wydajesz dużo pieniędzy, aby dotrzeć do osób znajdujących się poza obszarem docelowej grupy docelowej.
Spadek oglądalności, rosnący trend w mediach społecznościowych i postrzegane „nieaktualne” w tradycyjnych mediach.

Reasumując w dzisiejszych czasach wszystko kręci się w Internecie, a opcje śledzenia w mediach społecznościowych w czasie rzeczywistym i ukierunkowane na odbiorce sprawiają, że bardzo trudno jest konkurować z mediom drukowanym.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Przewiń do góry
Strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.