9 powodów dla których warto przenieść firmę do internetu

9 Powodów, Dla Których Warto Przenieść Firmę Do Internetu.

Wiele mówi się o prowadzeniu działalności w Internecie lub „przeniesieniu firmy do sieci. Dla wielu może to wydawać się zbyt skomplikowane lub zbyt ryzykowne. Oto dziewięć powodów, które Cię przekonają.

Spis treści
    Add a header to begin generating the table of contents
    Poprawa wizerunku firmy

    Samo to powinno być wystarczającym powodem, aby założyć stronę internetową i rozpocząć sprzedaż online. Jest to niezwykle ważny czynnik, biorąc pod uwagę, że bez strony www, bloga lub obecności online potencjalni klienci mogą zacząć zastanawiać się, jak poważnie traktujesz swój biznes.
    Jeśli nie jesteś obecny w sieci (strona www, media społecznościowe, sklep internetowy), to nie można oczekiwać, że twoi potencjalni klienci będą cię traktować poważnie. Stracisz klientów na rzecz konkurencji, która jest skuteczna online. Szczerze mówiąc, musisz być obecny w internecie, ponieważ twoi klienci oczekują tego.

    24/7 365-godzinna dostępność

    Podczas gdy niektóre sklepy i stacje benzynowe funkcjonują z całodobową obsługą, dla większości firm jest to niemożliwe. Kluczową korzyścią posiadania strony internetowej e-commerce jest to, że twoi klienci mogą składać zamówienia o każdej porze dnia i nocy. Wyobraź sobie, co otwarcie sklepu internetowego, który sprzedaje 24/7 365 może zrobić dla Twojej firmy. Dzięki obecności w Internecie możesz przyciągać potencjalnych klientów, nawet jeśli prowadzisz działalność związaną z usługami offline. Wiele osób będzie odwiedzić twoją firmę pod koniec dnia, kiedy twoja działalność jest zamknięta.

    Lepsza obsługa klienta

    Sieć pozwala kontaktować się bezpośrednio z klientem, odpowiadać na pytania, rozwiązywać problemy. Utwórz film wideo, arkusz specyfikacji produktu lub sekcję FAQ (często zadawanych pytań), dzięki czemu zaoszczędzisz czas, a klient uzyska niezbędne informację. Nie tylko oszczędza czas, ale zapewnisz lepszą obsługę. Twoi potencjalni klienci szukają konkretnych informacji. Dzięki obecności online możesz przekazać tylko te informacje, których szukają i tylko wtedy, gdy ich szukają.

    Oznacza to mniej połączeń telefonicznych z pytaniami technicznymi i większą sprzedaż. Możesz spędzać więcej czasu pracując nad działalnością generującą przychody w swojej firmie i poświęcać mniej czasu na rozwiązywanie typowych problemów z obsługą klienta.

    Bardzo niskie koszty początkowe

    Rozpoczęcie działalności online oznacza bardzo niskie koszty. Nie musisz wynajmować lokalu, nie ma potrzeby zakupu dodatkowego sprzętu, nie musisz zatrudnić pracowników. Po prostu zbuduj swoją witrynę i zacznij sprzedawać. Jeśli już sprzedajesz w trybie offline, przejście może być bardzo płynne. Nadal sprzedajesz te same produkty, które znasz i masz na stanie. Umieszczenie firmy w Internecie po prostu daje nowe źródło klientów.

    Internet został stworzony dla biznesu

    Piękno sieci polega na tym, że potencjalny klient może być dosłownie tylko o jedno kliknięcie od Twojego sklepu internetowego. Za pośrednictwem Internetu możesz teraz edukować, instruować i rozwiązywać problemy klientów.
    Warto dowiedzieć się więcej o nowych skutecznych i niedrogich sposobach kierowania ruchu do witryny; im więcej osób znajdzie cię w Internecie, tym więcej przyciągniesz potencjalnych klientów. Podczas gdy w przeszłości wiele osób wahało się robić interesy w sieci, dziś jest to tak powszechne, jak używanie smartfon.

    Pracuj z dowolnego miejsca

    Przeniesienie firmy online daje swobodę lokalizacji, dzięki czemu możesz mieszkać i pracować z dowolnego miejsca; nie utkniesz w fizycznej lokalizacji. Tak długo, jak masz solidne połączenie z Internetem, możesz żyć praktycznie wszędzie, prowadząc działalność online. Wiele osób mieszka na jednym kontynencie, ma hosting na innym, a magazyn na innym. Świat stał się bardzo mały i możesz z tego skorzystać. Możesz nawet przenieść się na Karaiby lub do Ameryki Południowej, ciesząc się niskim kosztem utrzymania, jednocześnie prowadząc interesy online.

    Z kilkoma wyjątkami Internet zmniejsza potrzebę „bycia” gdzieś. Żyj tam, gdzie chcesz i pozwól swojej firmie dostosować się do swojego stylu życia zamiast na odwrót. Istnieją pewne wyjątki, takie jak architekci krajobrazu, chirurdzy i malarze domowi itd. którzy muszą znajdować się w określonym miejscu, aby wykonywać swoją pracę.

    Redukcja kosztów operacyjnych

    Przyjmowanie zamówień online zmniejsza zapotrzebowanie na pracowników obsługi klienta. Dzięki kompleksowym informacjom o sprzedaży i produktach online po prostu otrzymujesz zamówienia i płatności. Można zmniejszyć liczbę pracowników, a tym samym powierzchnię biurową i związane z nią wydatki biurowe.

    Celuj w rynek globalny

    Prowadząc lokalny biznes, jesteś ograniczony do liczby osób, które mogą cię odwiedzić w danym momencie, nie mówiąc już znaleźć. Dzięki dobrej stronie www możesz dosłownie mieć tysiące, a nawet dziesiątki tysięcy (nawet miliony) osób odwiedzających Twój sklep internetowy naraz. Wyobraź sobie potencjał swojej firmy, jeśli możesz wystawić swoje produkty i usługi potencjalnie nieograniczonej liczbie zainteresowanych osób. Możliwość posiadania tysięcy odwiedzających Twoją stronę internetową, a posiadaniem klientów to dwie różne rzeczy. Sukces firmy internetowej zależy od tego samego, co każdej firmy off-line: marketingu.

    Content marketing to świetny sposób na zwiększenie ruchu na swojej stronie / sklepie internetowym. Media społecznościowe mogą być potężnym i niedrogim (darmowym) sposobem na przyciągnięcie potencjalnych klientów do Twojej witryny. No i oczywiście opanowanie sztuki tworzenia tekstów na stronę internetową jest jedną z najcenniejszych umiejętności, która pomoże zwiększać Ci sprzedaż.

    Zwiększenie responsywności firmy

    Sieć umożliwia szybkie dostarczenie oferty oraz potwierdzenia zamówienia. Sklep internetowy przetwarza zamówienia i potwierdza je klientowi. Dzięki właściwej aplikacji sklepu internetowego możesz automatycznie śledzić zapasy, numery sprzedaży, zaległe zamówienia – wszystko. Krótszy czas reakcji oznacza szczęśliwszych klientów i mniej pracy administracyjnej dla Ciebie.

    Oto niektóre z powodów, dla których powinieneś przenieść swoją firmę do Internetu. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą, który musi znajdować się w określonej lokalizacji, czy też masz możliwość przekształcenia swojej firmy w witrynę internetową e-commerce; Internet jest potężnym narzędziem, dzięki któremu możesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, którzy z czasem staną się Twoimi klientami.

    Share on facebook
    Share on twitter
    Share on telegram
    Share on whatsapp
    Przewiń do góry
    Strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.