fbpx
Profesjonalne Wizytówki Nowy Sącz

10 Zasad Projektowania Wizytówki

Starannie przygotuj swój projekt , a Twoja wizytówka sprawi, że będziesz wyglądać profesjonalnie i wyróżnisz swoją firmę na tle innych.
Uczestnicząc w konferencjach, targach lub wydarzeniach networkingowych, wymiana wizytówek na koniec rozmowy ma kluczowe znaczenie dla dalszych działań.
Jak więc upewnić się, że Twoja karta reprezentuje Ciebie i Twoją firmę w najlepszy możliwy sposób?

  • Pamiętaj, pierwsze wrażenia się liczą
  • Wybierz najbardziej odpowiedni rozmiar i kształt dla swoich potrzeb
  • Wybierz projekt reprezentujący twoje produkty i usługi
  • Zachowaj spójność z witryną i innymi materiałami promocyjnymi
  • Dodaj specjalny akcent, aby się wyróżnić
  • Daj swojej wizytówce dodatkowe zastosowania
  • Spraw, aby Twoje wizytówki stały się magnetyczne
  • Upewnij się, że Twoje dane są poprawne
Spis treści
    Add a header to begin generating the table of contents
    Jak zrobić dobrą wizytówkę

    Pamiętaj, pierwsze wrażenia się liczą
    Twoja wizytówka mówi wiele o Tobie i Twojej firmie. Twój projekt wizytówki powinien komunikować Twoje wartości, odróżniać  firmę od konkurencji i zachęcać ludzi do nawiązania kontaktu. Jeśli Twój styl pracy jest prosty i formalny, Twoja wizytówka powinna odzwierciedlać te cechy lub, jeśli twoje produkty lub usługi są zabawne i kreatywne, spróbuj uchwycić te cechy, używając odważnych kolorów i chwytliwego sloganu.

    Wybierz najbardziej odpowiedni rozmiar i kształt dla swoich potrzeb

    Zanim usiądziesz i zaprojektujesz swoją wizytówkę, ważne jest, aby wiedzieć, jaki będzie rozmiar i orientacja karty. Wpływa to nie tylko na rozmiar tekstu i ilość informacji, które możesz dołączyć, ale także komunikuje takie rzeczy, jak to, czy jesteś konwencjonalny, czy odważny nonkonformista. Poziome prostokątne karty to format, który zna większość ludzi. Karty pionowe są rzadziej spotykane i mogą służyć do odróżnienia Cię od konkurencji. Jeśli Twoim celem jest wyróżnianie się, możesz również rozważyć specjalną plastikową wizytówkę lub wyjątkowo grubą kartę Fatty (są trzy razy grubsze od wykonanych na kredzie 350g) z przyciągającą wzrok warstwą między przednią i tylną stroną.

    Wybierz projekt, który Ci odpowiada

    Wybierz kolory i elementy projektu związane z branżą biznesową, aby Twoja karta była łatwa do rozpoznania i reprezentatywna dla oferowanych produktów lub usług. Jeśli sprzedajesz luksusowe produkty, takie jak biżuteria lub odzież wieczorowa, możesz to przedstawić na przykład za pomocą foliowego detalu. Lub jeśli specjalizujesz się w kamiennym lub ciesielskim stylu, możesz dołączyć zdjęcie swojej pracy, aby pokazać swoją specjalizację. Wybór materiałów wykończeniowych i rodzajów papieru może dać Twoim klientom informację, czy Twoja firma jest najbardziej przystępnym cenowo rozwiązaniem na rynku – czy oferujesz ekskluzywne usługi.
    Twój wybór papieru może również zasugerować, czy jesteś nowym przedsięwzięciem, czy dobrze prosperującą firmą, która istnieje od dziesięcioleci.

    Zachowaj spójność z witryną i innymi materiałami promocyjnymi

    W ten sposób Twoi klienci będą mogli cię łatwiej zapamiętać i rozpoznać. Jeśli nie masz strony internetowej ani innych materiałów marketingowych, ale Twoja firma ma ustalone logo lub jest znana z czegoś szczególnego (czy to Twojego znaku, budynku, mundurów pracowników itp.), Spróbuj pokazać to w projekcie twojej wizytówki.

    Dodaj specjalny akcent

    Niezależnie od tego, czy zastosujesz wytłaczanie, wypukły druk, wykończenia z folii czy wybierzesz chwytliwy kształt karty, klienci zauważą różnicę, a Twoja karta będzie się wyróżniać.

    Dodatkowe zastosowania dla Twojej wizytówki

    Użyj odwrotnej strony na karcie, aby przypomnieć o spotkaniu, znaczkach lojalnościowych lub nawet przydatnym kalendarzu. Myśl kreatywnie, nie używaj tylko podstawowego szablonu kalendarza, spróbuj zaznaczyć ważne daty dla swoich klientów, w zależności od tego, co oferuje im Twoja firma.
    W przypadku firmy zajmującej się projektowaniem krajobrazu przydatne może być oznaczenie najlepszych momentów w roku, aby przyciąć lub nawozić rośliny w kalendarzu – podczas gdy kosmetyczka może zaznaczyć dni, w których ich firma oferuje tańszą stawkę lub bezpłatne próbki. Jeśli prowadzisz działalność związaną z jedzeniem, napisz krótkie przepisy na odwrocie karty; lub użyj swojej karty jako etykiety, jeśli sprzedajesz dzieła sztuki lub ręcznie robione prezenty, takie jak biżuteria

    Ulepsz swoją wizytówkę

    Fatty Magnet (zewnętrzna warstwa papieru ozdobnego przyciąga uwagę,
    wewnętrzna magnes na Twoją lodówkę)
    Wybór dla tych, którzy od wizytówki wymagają więcej! Widzieliśmy, że karty magnetyczne sprawdzają się bardzo dobrze w firmach oferujących powtarzające się usługi, takie jak hydraulika, malowanie domów, ogrodnictwo, siedzenie zwierząt domowych, fryzjerstwo, usługi samochodowe itp. Ludzie umieszczają je na lodówce, aby regularnie do nich wracać.

    Upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są przejrzyste

    Ważny jest sposób ułożenia twoich informacji. W przypadku wątpliwości dotyczących sposobu organizacji danych kontaktowych klasyczny układ pól tekstowych jest zgodny z następującą kolejnością:

    Nazwa firmy
    Imię i nazwisko
    Stanowisko
    Informacje kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu, uchwyty w mediach społecznościowych itp.)

    Upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są prawidłowe

    Jasne dane kontaktowe, poprawna pisownia i wybór czytelnej czcionki w czytelnym rozmiarze to wszystko, co należy pamiętać! Oprócz imienia i nazwiska oraz stanowiska należy podać nazwę firmy, numer telefonu, stronę internetową, adres e-mail i profile w mediach społecznościowych, jeśli są one istotne dla działań marketingowych. Ułatw swoim klientom kontakt z Tobą w sposób, w jaki czują się najbardziej komfortowo.

    W razie wątpliwości porozmawiaj z projektantem

    Będziesz mógł upewnić się, że elementy projektu, takie jak logo, będą wyraźne na twojej fizycznej karcie. Ważne jest, aby upewnić się, że obrazy mają odpowiednią rozdzielczość, a pola tekstowe mają optymalny rozmiar pod kątem czytelności. Ostatnią rzeczą, którą chcesz, to otworzyć nowe pudełko wizytówek, aby stwierdzić, że przesłane logo jest pikselowane lub trudno jest odczytać numer telefonu. Ale nie martw się, jeśli nie znasz nikogo z tymi umiejętnościami, napisz do nas, a pomoże Ci dobrać odpowiedni. projekt graficzny.

    Share on facebook
    Share on pinterest
    Share on whatsapp
    Share on email
    Share on twitter
    Przewiń do góry
    Strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.